Otros perfiles
General
Si tens una assegurança contractada amb CaixaBank accedeix a CaixaBankNow, i des de la consulta de la teva pòlissa podràs accedir a la documentació del teu contracte. En el cas que estiguis buscant informació per contractar una nova assegurança ves a la teva oficina CaixaBank més pròxima per obtenir tota la informació.
Sí, accedeix al teu compte a CaixaBankNow, i consulta tot el catàleg d'assegurances per a la seva contractació online.
Si tens una assegurança contractada amb CaixaBank, accedeix a CaixaBankNow i des de la consulta de la teva pòlissa podràs accedir a la documentació del teu contracte.
A CaixaBank disposem una àmplia gamma d'assegurances per a cobrir totes les teves necessitats, siguin quines siguin. Comptem amb assegurances de llar, assegurances d'auto i moto, assegurances de salut, assegurances de vida, entre d'altres.
Per comunicar un sinistre d'acta o llar, accedeix des del teu compte a CaixaBankNow a la consulta de la teva pòlissa, on podràs iniciar l'obertura del sinistre. Si ho prefereixes, pots trucar al telèfon 900 50 50 40 o al 91 125 98 41.
Per modificar la modalitat d'una assegurança ja contractada, acudeix al gestor de la teva oficina CaixaBank més pròxima. També pots trucar al telèfon d'atenció al client per a assegurances 900 50 50 40 o al 91 125 98 41.
Totes les pòlisses tenen renovació automàtica, i no és necessària cap gestió addicional per part teva.
Per canviar els beneficiaris de la teva assegurança, acudeix al gestor de la teva oficina CaixaBank més pròxima. També pots trucar al telèfon d'atenció al client per a assegurances 900 50 50 40 o al 91 125 98 41.
Per canviar el pagament d'un rebut d'una assegurança ja contractada, acudeix al gestor de la teva oficina CaixaBank més pròxima. També pots trucar al telèfon d'atenció al client per a assegurances 900 50 50 40 o al 91 125 98 41.
El període de carència és el termini de temps, computat per mesos transcorreguts des de la data d'alta de la pòlissa, durant el qual no són efectives algunes de les cobertures incloses en aquesta pòlissa. Algunes assegurances de salut, decessos i accidents de CaixaBank tenen període de carència.
Es pot cancel·lar una assegurança dins el període de desistiment de 30 dies des de l'inici de la pòlissa, o en finalitzar el període anual d'aquesta pòlissa.
Pots contactar amb el teu agent a l'àrea "El meu gestor" dins del teu compte de CaixaBankNow.
Pots consultar les teves pòlisses accedint al compte de CaixaBankNow, al menú "Assegurances i alarmes".
Accedeix des del teu compte a CaixaBankNow a la consulta de la teva pòlissa, i revisa els rebuts dins la secció "Correspondència".
En les assegurances personals com salut, accidents, decessos, assistència en viatge, etc. pots incorporar assegurats a la mateixa pòlissa. Per a més informació, pots fer una consulta al teu gestor des del compte de CaixaBankNow o anar a la teva oficina CaixaBank més pròxima.
Accedeix des del teu compte a CaixaBankNow a la consulta de la teva pòlissa, i revisa els contractes dins la secció "Correspondència".
Pots contractar una assegurança d'assistència en viatge pels dies que duri el teu viatge per estar protegit en qualsevol moment. Consulta tota la informació de la nostra assegurança de viatge.
No, no es permet la domiciliació aliena. El titular del compte ha de ser el prenedor de la pòlissa, però sí que és possible fer la modificació del compte corrent durant la vigència de la pòlissa.
MyBox
MyBox és una gamma d'assegurances que t'ofereix el mateix preu mensual durant els tres primers anys amb cobertures exclusives i grans avantatges addicionals a les assegurances anualitzades. Consulta al nostre web tota la informació sobre els productes MyBox.
Per defecte, les pòlisses de MyBox es tramiten amb pagament mensualitzat. Però si ets client de Banca Premier o Banca Privada, podràs procedir al pagament anticipat.
No es permet cap canvi de domicili per a les pòlisses de pagament mensualitzat. En canvi, per a les pòlisses efectuades en pagament únic, sí que és possible fer canvis. Per poder modificar el domicili de la teva pòlissa de pagament únic, posa't en contacte amb el teu gestor a la teva oficina CaixaBank.
Les assegurances MyBox tenen una durada inicial de tres anys i la forma de pagament de la prima és mensual (l'opció de pagament anticipat, en què el preu del primer període de l'assegurança s'abona totalment en la data en què l'assegurança comença a tenir efecte, queda reservada per a clients de Banca Premier o Banca Privada). No s’hi apliquen recàrrecs per fraccionament. Si l’assegurança és renovada, la prima de renovació es pot recalcular conforme a les condicions de la pòlissa. A partir del quart any, la pòlissa de les assegurances MyBox es renovarà anualment de manera automàtica. Subjecte a les condicions de MyBox.
Si necessites ajuda amb la teva assegurança MyBox, disposes del telèfon gratuït 900 50 50 40 o el 91 125 98 41 per a totes les seves consultes sobre assegurances.
Les assegurances MyBox no permeten domiciliació aliena. El titular del compte de CaixaBank on estigui domiciliat el rebut de l'assegurança ha de ser el prenedor de la pòlissa.
Pots contractar l'assegurança MyBox Salut si tens entre 18 i 62 anys (inclosos).
Sí, pots incloure a la pòlissa una persona de 63 anys o més, sempre que la pòlissa tingui vigents tres assegurats de menys de 60 anys.
Sí, pots incorporar assegurats a la teva pòlissa en qualsevol moment.
L'únic requisit per a la revisió mèdica anual és que siguis major d'edat. No hi ha edat màxima. Les persones de menys de 18 anys no tenen accés a aquesta cobertura.
No, la pòlissa de l'assegurança MyBox Salut no té copagaments.