* Promoció: per accedir a la promoció, s’ha de contractar com a mínim un nou producte MyBox en promoció entre el 9-9-2024 i el 29-11-2024, tots dos inclosos. Els productes en promoció són MyBox Auto, MyBox Llar, MyBox Vida, MyBox Decessos Senior, MyBox Decessos Senior Flexible, MyBox Tranquil·litat Senior, MyBox Alarma PreSense Llar i MyBox Protección Senior. El client podrà obtenir 50 € per la contractació d’un nou producte o servei MyBox sempre que ja tingui contractat algun dels productes CaixaBank de la llista de productes ja contractats que donen accés a la promoció, 150 € per la contractació de dos nous productes o serveis MyBox, o bé 300 € per la contractació de tres productes o serveis MyBox. A partir de les tres contractacions noves, per cada contractació nova se sumaran 100 € a la Targeta Regal fins a un màxim de 600 €. L’import de la promoció s’abonarà en una Targeta Regal exclusivament per a persona física. Consulta la resta de les condicions de la promoció, subscripció i contractació dels productes a qualsevol oficina de CaixaBank o a www.CaixaBank.cat. Promoció assegurances: promoció vàlida per a persones físiques que contractin assegurances noves durant el període que duri i que compleixin les condicions esmentades anteriorment. S’obtindrà l’import corresponent a la Targeta Regal per a persones físiques sempre que l’import de la prima de l’assegurança respectiva que es contracti sigui, com a mínim, de 30 € mensuals durant els tres primers anys de durada (36 mesos), és a dir, 1.080 € de prima per a aquest primer període de l’assegurança. En el cas de MyBox Vida, MyBox Decessos Senior, MyBox Decessos Senior Flexible i MyBox Tranquil·litat Senior, si es contracta l’assegurança per cobrir diferents assegurats, s’abonarà l’import corresponent per cadascun dels assegurats que compleixi les condicions d’accés a la promoció. L’import màxim que es pot obtenir en la promoció és de 600 € per prenedor i està subjecte als impostos, a les retencions o a altres recàrrecs vigents en la data d’abonament de l’incentiu, així com a les limitacions i penalitzacions en cas d’incompliment de les condicions de la promoció. Promoció incompatible amb altres promocions amb Targeta Regal. Promoció alarmes i Protección Senior: promoció vàlida per als clients que contractin, durant aquest període, MyBox Alarma PreSense Llar, MyBox Alarma PreSense Llar Premium i MyBox Protección Senior (Single o Duo) de Securitas Direct a través de Facilitea Selectplace, SAU, la instal·lació o activació dels quals es faci en un període màxim de sis mesos a comptar des de la data de sol·licitud.
Els productes ja contractats a CaixaBank i que donen dret a la promoció són les assegurances de la llar MyBox Llar, SegurCaixa Llar Complet i SegurCaixa Llar Premium; les assegurances de cotxe MyBox Auto, SegurCaixa Auto, SegurCaixa Auto Premium i SegurCaixa Moto; les assegurances de salut MyBox Salut (també amb el pagament anticipat), MyBox Salut Seniors, MyBox Salut Astúries, Navarra i País Basc, Adeslas Plena, Adeslas Plena Plus, Adeslas Premium, Adeslas Expert, Adeslas Plena Astúries, Adeslas Plena Navarra i IMQ (Blau, Or); les assegurances de decessos MyBox Decessos, MyBox Decessos Senior, MyBox Decessos Senior Flexible, SegurCaixa Decessos prima periòdica, SegurCaixa Decessos Previsió i SegurCaixa Decessos prima única; totes les assegurances de vida risc de VidaCaixa (en queden excloses, per tant, les assegurances de vida estalvi); l’assegurança d’accidents MyBox Tranquil·litat Senior; l’alarma MyBox Alarma PreSense Llar, i Protección Senior, MyBox Protección Senior (Single i Duo). Les assegurances MyBox Vida contractades abans de l’inici del període de la promoció computen com una única contractació, encara que cobreixin dos o més assegurats. Totes les assegurances que donen dret a participar en la promoció s’han de mantenir vigents i al corrent de pagament durant 36 mesos a comptar de l’última contractació del producte o els productes MyBox contractats en el període de promoció.
1. Les assegurances MyBox Auto, MyBox Llar, MyBox Salut, MyBox Salut Seniors, MyBox Vida, MyBox Negoci, MyBox Vida Negocis i MyBox Salut Negocis i Empreses tenen una durada inicial de tres anys i la forma de pagament de la prima és mensual. No s’hi apliquen recàrrecs per fraccionament. A partir del quart any, la pòlissa de les assegurances MyBox es renovarà anualment de manera automàtica excepte per a l'assegurança MyBox Vida, que es renovarà per períodes triennals. Si l’assegurança és renovada, la prima de renovació es pot recalcular conforme a les condicions de la pòlissa. L’assegurança MyBox Vida té un import màxim de contractació de 2.000.000 € i mínim de 50.000 €. En l’assegurança MyBox Decessos Seniors s’abonarà la totalitat del pagament de la prima en el moment en què la pòlissa entri en vigor i en MyBox Decessos Seniors Flexible s’abonarà la totalitat del pagament de la prima de manera mensual durant els 36 primers mesos de vigència de la pòlissa. Subjecte a les condicions de MyBox. Les condicions de contractació es poden consultar a qualsevol oficina CaixaBank o a www.CaixaBank.cat
2. Cobertures disponibles només per a assegurats de fins a 62 anys i la prima es calcularà tenint en compte el capital assegurat i l’edat de l’assegurat en aquell moment. Les cobertures de malaltia per càncer; infart agut de miocardi, bypass i trasplantament; ictus (apoplexia); insuficiència renal; malalties degeneratives (Alzheimer, Parkinson, esclerosi múltiple i esclerosi lateral amiotròfica), i trasplantament d’òrgan vital tenen caràcter excloent entre si, és a dir, si succeeix alguna d’aquestes contingències, les altres s’extingeixen, s’abona el 50 % del capital previst per a les cobertures de defunció o invalidesa absoluta permanent i es manté el 50 % restant del capital esmentat exclusivament per a les cobertures de defunció i invalidesa absoluta permanent, defunció per accident i invalidesa absoluta permanent per accident, que continuaran vigents per l’import esmentat. Així mateix, a les cobertures de càncer, infart agut de miocardi i altres malalties greus se’ls aplica un període de carència de 90 dies. La cobertura d’invalidesa absoluta permanent és per al cas que l’assegurat pateixi una situació física irreversible, aliena a la seva voluntat, que li impedeixi de fer qualsevol tipus de feina retribuïda per compte propi o d’altri. No tenen la consideració d’invalidesa absoluta permanent les situacions en què l’assegurat queda impedit només per fer la seva professió habitual, però pot fer o exercir una altra feina, professió o ofici (incapacitat total permanent). Els clients més grans de 62 anys i fins a 67 anys només poden contractar MyBox Vida amb la cobertura de defunció.
3. Doble capital per accident aplicable per a aquells casos en els quals la defunció o la invalidesa absoluta permanent sobrevinguin en el termini màxim de dos anys des que va succeir l’accident.
4. El servei addicional de segona opinió mèdica en cas de malaltia greu de MyBox Vida serà prestat durant els tres anys posteriors a la contractació sempre que aquesta pòlissa estigui vigent i al corrent de pagament. El servei addicional el prestarà l’entitat Teladoc-Health Care Management, SA, i, si no és possible, el prestarà una altra entitat de característiques similars.
5. Oferta vàlida fins al 31-12-2024. L’oferta de venda de MyBox Alarma i de MyBox Protección Senior és exclusiva de Securitas Direct, SAU, inscrita en el Registre Nacional de Seguretat Privada amb el núm. 2737, amb la intermediació de Facilitea Selectplace, SAU, Gran Via de les Corts Catalanes, 159, 08014 Barcelona. NIF A-58481730. Per a informació més detallada, consulta facilitea.com. Aquesta oferta està subjecta a les normes establertes a la Llei d’ordenació del comerç detallista, defensa de consumidors i usuaris i a la resta de normes de desenvolupament. MyBox Alarma: Securitas Direct, SAU, es compromet a dur a terme un estudi de seguretat personalitzat per telèfon i, un cop efectuat, a instal·lar l’alarma en un termini de 72 hores, moment en què se subscriurà el contracte oportú directament amb Securitas Direct, SAU. El dia de la instal·lació, Securitas Direct, SAU, et lliurarà tota la documentació de la garantia 100 % de manteniment, així com totes les explicacions i condicions d’ús del producte. MyBox Protección Senior: Securitas Direct, SAU, es compromet a lliurar el producte al lloc indicat abans de tres dies, moment en què se subscriurà el contracte oportú directament amb Securitas Direct, SAU. Securitas Direct, SAU, es posarà en contacte amb tu per activar el producte i et lliurarà tota la documentació de la garantia 100 % de manteniment, així com totes les explicacions i condicions d’ús del producte. Alarma Negoci: Securitas Direct, SAU, es compromet a fer-te un estudi de seguretat personalitzat per via telefònica i a instal·lar-te els productes al lloc indicat abans de deu dies, moment en què se subscriurà el contracte oportú directament amb Securitas Direct, SAU. El dia de la instal·lació, Securitas Direct, SAU, et lliurarà tota la documentació de la garantia 100 % de manteniment, així com totes les explicacions i condicions d’ús del producte. Si tinguessis cap anomalia o incidència de postvenda, has de contactar directament amb el telèfon del Servei d’Assistència Tècnica de Securitas Direct (900 111 099). CaixaBank és aliè als termes i a les condicions d’aquesta oferta i a les relacions comercials o contractuals que se’n derivin, ja que tan sols es limita a facilitar-hi l’accés.
Informació subjecta a les condicions de cada pòlissa, així com a les condicions de subscripció i contractació.
Assegurança de vida de VidaCaixa, SAU d’Assegurances i Reassegurances, amb NIF A-58333261, i assegurances de no vida de SegurCaixa Adeslas, SA d’Assegurances i Reassegurances. CaixaBank, SA, operador de bancassegurances exclusiu de VidaCaixa, SAU d’Assegurances i Reassegurances, i autoritzat de SegurCaixa Adeslas, SA d’Assegurances i Reassegurances, amb NIF A-08663619 i domicili social al carrer del Pintor Sorolla, 2-4, 46002 València. Inscrit en el Registre de Distribuïdors d’Assegurances i Reassegurances de la DGAFP amb el codi OE0003. Té contractada l’assegurança corresponent de responsabilitat civil professional per cobrir les responsabilitats que puguin sorgir per negligència professional, d’acord amb la legislació vigent. Se’n pot obtenir més informació a la seva pàgina web.
NRI: 7493-2024/09542