Otros perfiles
Assegurances
Aconsegueix una Targeta Regal de fins a 600 € contractant ara el teu nou MyBox
Només fins al 29-11-2024
Més informació
Et presentem la gamma de productes MyBox que et protegiran amb grans avantatges i cobertures exclusives.
Pots dubtar d'on aparcar-lo, però no de com protegir-lo
Promoció activa
Màxima protecció per a la cobertura de la teva llar
Promoció activa
Avantatges per cuidar i garantir la teva tranquil·litat i la de la teva família
Promoció activa
Protegeix la teva llar i la teva família les 24 hores, els 365 dies a l'any
Promoció activa
Cobertures exclusives per protegir-te a la carretera any rere any i fer-te gaudir de la conducció.
Protegeix el més important, la teva llar. Amb les assegurances de SegurCaixa Adeslas tindràs cobertures exclusives per tenir la màxima protecció.
La teva salut i la de la teva família en les millors mans amb les assegurances mèdiques i dentals d'Adeslas CaixaBank. Consulta les cobertures i tria l'assegurança mèdica o dental que millor s'adapti a tu.
Àmplies cobertures i serveis mèdics per a protegir el teu benestar i el de la teva família
Posem a la teva disposició a més de 43.000 professionals de la salut
Assistència dental a més de 1.600 odontòlegs per a tu i la teva família
Concerta ara la cita prèvia amb la teva clínica dental més pròxima
Cuidar de tu i dels teus és la nostra prioritat. Cobertures exclusives per a la protecció més completa amb les nostres assegurances de vida.
Troba la millor protecció per a la teva mascota, assegura la teva propera escapada, cobreix el teu mòbil per trencaments o protegeix el teu benestar amb una assegurança d'accidents.
Passi el que passi, amb Smart Protect no et quedes sense mòbil
Protegeix-te davant qualsevol imprevist i assegura't el teu benestar amb el SegurCaixa Accidents Complet
Amb SegurCaixa Protecció Jurídica tindràs un equip d'advocats a la teva disposició per a defensar els teus interessos
Amb les alarmes i els serveis de protecció de Securitas Direct1 protegim casa teva i també el teu benestar, amb dispositius d'última tecnologia perquè estiguis sempre tranquil.
Tens dubtes sobre quins passos has de seguir i per on començar? Amb aquesta guia, t'expliquem de manera clara i senzilla tot el que necessites per protegir la teva tranquil·litat i la dels teus amb les nostres assegurances.
Si tens una assegurança contractada amb CaixaBank accedeix a CaixaBankNow, i des de la consulta de la teva pòlissa podràs accedir a la documentació del teu contracte. En el cas que estiguis buscant informació per contractar una nova assegurança ves a la teva oficina CaixaBank més pròxima per obtenir tota la informació.
Sí, accedeix al teu compte a CaixaBankNow, i consulta tot el catàleg d'assegurances per a la seva contractació online.
Si tens una assegurança contractada amb CaixaBank, accedeix a CaixaBankNow i des de la consulta de la teva pòlissa podràs accedir a la documentació del teu contracte.
A CaixaBank disposem una àmplia gamma d'assegurances per a cobrir totes les teves necessitats, siguin quines siguin. Comptem amb assegurances de llar, assegurances d'auto i moto, assegurances de salut, assegurances de vida, entre d'altres.
Per comunicar un sinistre d'acta o llar, accedeix des del teu compte a CaixaBankNow a la consulta de la teva pòlissa, on podràs iniciar l'obertura del sinistre. Si ho prefereixes, pots trucar al telèfon 900 50 50 40 o al 91 125 98 41.
Per modificar la modalitat d'una assegurança ja contractada, acudeix al gestor de la teva oficina CaixaBank més pròxima. També pots trucar al telèfon d'atenció al client per a assegurances 900 50 50 40 o al 91 125 98 41.
Totes les pòlisses tenen renovació automàtica, i no és necessària cap gestió addicional per part teva.
Per canviar els beneficiaris de la teva assegurança, acudeix al gestor de la teva oficina CaixaBank més pròxima. També pots trucar al telèfon d'atenció al client per a assegurances 900 50 50 40 o al 91 125 98 41.
Per canviar el pagament d'un rebut d'una assegurança ja contractada, acudeix al gestor de la teva oficina CaixaBank més pròxima. També pots trucar al telèfon d'atenció al client per a assegurances 900 50 50 40 o al 91 125 98 41.
El període de carència és el termini de temps, computat per mesos transcorreguts des de la data d'alta de la pòlissa, durant el qual no són efectives algunes de les cobertures incloses en aquesta pòlissa. Algunes assegurances de salut, decessos i accidents de CaixaBank tenen període de carència.